Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Selasa

Pekasam Annissa - baru dan lama

Pekasam Annissa - baru dan lama, masih relevan penggunaan pekasam sebagai hidangan dalam makanan. Jika dulu-dulu hanyalah makanan tradisional namun kini telahpun sampai keperingkat 'internasional'. Yang dimaksudkan internasional ialah kini pekasam telah pun menembusi pasaran luar negara. Siapa yang dapat menjangkakan sebelum ini, pekasam makanan desa kini ke pasaran antarabangsa. Bukan hanya orang melayu yang kini dah pandai makan westen food seperti chiken chop tetapi kini orang kat amerika juga dah pandai makan pekasam. Jadi pekasam kini terus digunakan dalam hidangan makanan samada yang  muda atau golongan tua, pengguna baru atau yang lama. 
Pekasam Annissa boleh didapati dengan mudah melalui pesanan di talian 013 255 2000 samada pesanan secara borong atau secara runcit. Annissa Global Sdb Bhd mengalu-galukan rakan niaga seluruh Malaysia bagi sama-sama memasarkan produk pekasam Annissa.