Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Selasa

Pekasam Annissa - terus belajar

Pekasam Annissa - terus belajar, 19 - 21 November 2013 di program anjuran Bahagian Pembangunan Keusahawanan, Institut Keusahawanan Negara ( Insken ),  Kementerian Perdagangan Antarabangsa dan Industri. 
Walaupun agak lama dalam bidang perniagaan ini namun masih perlu terus belajar dalam bidang tertentu. Terima Kasih En. Samsu Kadir yang 'amat mesra' dalam perhubungan serta sanggup pula bertugas walaupun diluar waktu berkerja, rasanya tranfomasi yang dilaksanakan oleh Kerajaan benar-benar berkesan dan ini secara lansung memberikan menafaat yang besar pada seluruh rakyat 1Malaysia. Tahniah! MITI dan INSKEN kerana berupaya serta mampu melaksanakan tanggungjawap yang diamanahkan dengan adanya para anggota yang berwibawa lagi berintegriti.
Pekasam Annissa boleh didapati dengan mudah melalui pesanan di talian 013 255 2000 samada pesanan secara borong atau secara runcit. Annissa Global Sdb Bhd mengalu-galukan rakan niaga seluruh Malaysia bagi sama-sama memasarkan produk pekasam Annissa.