Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Jumaat

Cantik

Cantik - Pekasam Annissa, penampilan yang cantik dan menarik dengan packing dalam kotak. Satu perkembangan begitu membanggakan, jika sebelum ini pekasam di tampilkan dalam keadaan kurang dan tidak menarik dan kini pekasam Annissa di tampilkan begitu menarik. Satu-satunya produk pekasam yang kini berada dalam pasaran dengan penampilan yang amat menarik. Dengan penampilan yang menarik, pekasam Annissa ini di jadikan souveniers atau cenderahati, di masukkan dalam bag buddies di majlis-majlis resmi. 
Cantik packaging nya, sedap isi kandungannya dan menarik dipandang mata serta jadi kebanggaan yang memilikinya. Pekasam Annissa kini jadi pioneer atau perintis pada tranformai perusahaan pekasam masa kini.