Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Jumaat

Jual

Jual - Pekasam Annissa, bagi menjadi rakan niaga produk pekasam Annissa dengan menjual pekasam dan boleh dibuat samada dengan kauntiti yang banyak atau sikit. Anda kini boleh jadi sebahagian daripada rangkaian pengedaran atau penjual pekasam Annissa. 
Jika anda bercadang untuk jadi pengedar, dengan hanya bermula dengan modal RM 3 ribu atau 1 ribu pack dan anda menguasai pengedaran di kawasan anda. Sebagai pengedar, jika terdapat peruncit di kawasan yang berdekatan dengan anda, peruncit berkenaan akan di arah untuk berurusan terus dengan anda dan anda mempunyai rangkaian pengedaran di kawasan berkenaan. 
Bagi peruncit dengan hanya bermodal antara RM 100 - RM 150, kini boleh mula jadi penjual pekasam Annissa. Jika dengan kauntiti yang sikit, mungkin kos penghantaran yang perlu ditanggung oleh anda. Jika penghantaran di kawasan Kuala Lumpur, ianya boleh dibuat pada masa-masa tertentu dan tanpa kos penghantaran. 
Tempahan untuk mendapatkan stok pekasam perlu dibuat bayaran terlebih dulu samada sebagai pemborong, pengedar dan peruncit. Kini, tiada halangan untuk anda jadi sebahagian dari rakan niaga produk pekasam Annissa. Jadilah penjual pekasam keluaran Annissa dan anda sebenarnya menjadi rakan niaga yang berkongsi keuntongan perniagaan Annissa Global secara langsung dengan jualan yang anda sendiri lakukan..