Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Rabu

Pengeluar

Pengeluar - Pekasam Annissa, kebiasaannya di nyatakan pekasam Pekan Rabu Kedah, pekasam Changkat Jering, pekasam tasik raban Lenggong, pekasam Perak dan pelbagai lagi. Ini adalah berkaitan dengan pengeluar, pekasam Annissa adalah di keluarkan oleh Annissa Global di Changkat Jering. Gerai Pasar Minggu Changkat Jering di no. 29, 30, 31 dan 32 serta di bangunan baru Pasar Minggu Changkat Jering di nombor 27, 28, 29 dan 30. Operasi Pasar Minggu Changkat Jering ( lama ) pada setiap sabtu dan ahad, manakala operasi di bangunan baru Pasar Minggu Changkat Jering adalah pada setiap hari.
Sebagai pengeluar pekasam Annissa, pengedar atau penjual-penjual diseluruh Malaysia di alu-alukan. Sehingga kini, pekasam keluaran Annissa boleh didapati di Lembah Klang iaitu Kuala Lumpur dan Shah Alam Selangor.