Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Jumaat

Sedap

Sedap - Pekasam Annissa, takrif atau maksud perkataan sedap yang bukan mudah nak tentukan. Citarasa berbeza dan lebih-lebih lagi pandangan juga tak sama. Jika hanya nak jelaskan maksud sedap, agak mudah ianya bererti sesuatu yang rasanya yang baik lagi menyelerakan. Untuk nak tentukan sedap sesuatu makanan, bukannya mudah dan tidak dapat nak tentukannya. Mungkin jika jualan atau permintaan yang tinggi sesuatu makanan itu yang membuktikan ianya sedap. Atau penggunaan yang berulang-ulang kali bagi makanan yang sama oleh sesaorang yang menentukan ianya sedap.
Jika apa yang dikatakan sedap, yang menentukkannya sebab permintaan yang tinggi, penggunaan yang berulang-ulang kali dan produk berkenaan mampu menarik minat pengguna yang baru. Pekasam keluaran Annissa yang lebih dari 20 tahun di komesialkan, jika sebelum ini hanya dikenali atau dipasarkan di tempatan saja dan kini telah menguasai sebahagian pasaran tempatan dan telah menembusi pasaran luar negara.