Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Sabtu

Rusa

Rusa - Kini bagi pengemar pekasam atau yang belum pernah nikmati menu esotik pekasam, boleh rasai pekasam rusa yang julung-julung kalinya dipasarkan. Walaupun bagi sesetengah tempat agak sukar mendapatkan daging rusa, kini setelah dijadikan pekasam yang memudahkan pembeli mendapatkan pekasam daging rusa. Untuk memasarkan keseluruh Malaysia mungkin agak sukar namun untuk mendapatkan pekasam rusa agak mudah dengan kiriman pos yang boleh sampai ke pintu rumah anda.
Bagi tujuan komersial, Annissa Global mengujudkan pemborong / pengedar / peruncit yang dapat memudahkan pengguna mendapatkan pekasam rusa. Juga kolaborasi / collaboration dengan pelbagai pihak samada outlet, kedai dan khususnya restoran atau kedai makan untuk menjadikan pekasam rusa dalam menu makanan. Memandangkan Annissa Global kini sedang mengkomersialkan pekasam rusa, mana-mana pihak yang ingin mendapatkan produk boleh terus hubungi dan harga borong boleh dibincangkan dengan kauntiti tertentu.