Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Sabtu

Pekasam RUSA

Pekasam RUSA begitu popular dengan permintaan yang agak tinggi di seluruh Malaysia. Namun stok pekasam RUSA begitu terhad kerana bahan mentah iaitu daging RUSA kurang dan sukar di perolehi. Annissa Global pengeluar pekasam RUSA telah berurusan dengan penternak RUSA serta pengimpot RUSA bagi memastikan pekasam RUSA sentiasa ada. 
Bagi memastikan anda dapat pekasam RUSA, buat pesanan lebih awal dan urusan penghantarannya dilakukan sebaik mungkin. Walaupun pekasam RUSA begitu 'eklusif' serta makanan agak 'mewah'. Bagi memastikan semua orang mampu menikmati pekasam RUSA, Annissa Global memasarkannya dalam kauntiti tertentu dengan harga yang mampu bagi semua orang. Kini, tiada apa-apa halangan untuk anda menikmati pekasam RUSA bagi memenuhi citarasa esotik yang menyelerakan.