Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Selasa

Pesanan

Pekasam AnnissA yang boleh di buat pesanan melalui whatsapp 0125315488, tiada had samada sikit atau banyak harga sebagaimana yang di paparkan, cuma pelanggan perlu menambah kos pos. Elak buat pesanan lewat petang khamis dan di hari jumaat kerana mungkin lewat anda terima pesanan. Sebaiknya buat pesanan pada isnin selasa rabu kerana penerimaan pada ke esokkan harinya bagi seluruh semenanjung.
walau apa pun, rancang untuk buat pesanan sebab akan ambil masa untuk pembungkusan serta penghantarannya. Urusan pos adalah tertakluk pada terma serta syarat yang di tetapkan serta diluar kawalan pihak AnnissA Global. Penghantaran ke luar negara pula diuruskan melalui penerbangan syarikat penghantaran tertentu yang sesuai dengan distinasi.
Jika anda berminat untuk jadi agen pengedar produk pekasam AnnissA seluruh Malaysia, hubungi 0125315488