Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Khamis

Annissa Global pengeluar utama pekasam dan ikan kering, kini melangkah ke penerbitan drama TV khususnya slotsSeramedi TV3 penerbitan J S Pictures Sdn Bhd - Misteri Wan Peah dengan menaja Ikan Kering keluaran Annissa Global. 90 % sceen yang memaparkan ikan kering adalah produk Annissa Global. Antara yang jadi 'duta' ikan kering Annissa Global ialah Sasqia Dahuri, Sherry Alhadad, Sweet Qismina, Zee Zainal Faiz Tapaw dan beberapa pelakon yang lain bagi Misteri Wan Peah. "Duta" tu bukanlah sign contract bebagai, tapi sebab diaorg pelakun, ikut pengarah lah dalam skrip ada suruh pegang ikan kering, kena pegang jer laaa dan ikan kering tu yang Annissa Global, jadi nyer pelakun2 tu secara langsung jadi "duta".
SlotSeramedi TV3 bagi Misteri Wan Peah adalah sebanyak 20 siri yang boleh di tonton melalui www.layanon9.pw atau web tonton. Kesempatan diberikan pada Annisa Global bagi menaja ikan kering oleh J S Pictures Sdn Bhd amat dihargai dan pada prop master 'Apit' yang begitu kreatif.
Ikan kering serta pelbagai produk pekasam keluaran Annissa Global kini mendapat pasaran amat menggalakkan, di Lembah Klang pekasam Annissa kini boleh di dapati di pasaraya NSK. Bagi pemborong, peruncit serta yang ingin turut berniaga dengan memasarkan atau menjual pelbagai produk ikan kering dan pekasam Annissa Global, boleh hubungi 0133204100 atau 0125315488. Pelbagai ikan samada bagi ikan kering atau pekasam, kini pekasam daging lembu serta daging rusa begitu laris di pasaran. Pesanan direct boleh dibuat melalui whatsapp 0125315488 dan kiriman diuruskan melalui poslaju atau melalui Penghantaran KTMB terus ke rumah anda.