Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Khamis

Penghantaran

Penghantaran pesanan Pekasam Annissa di uruskan melalui KTMD - KTM Distribution Sdn Bhd samada pelanggan ambil di stesyen Keretapi Tanah Melayu - KTM yang berhampiran atau penghantaran di lakukan 'door to door'. Perbezaan kos perkhidmatan agak berbeza jika pelanggan ambil di stesyen KTM berhampiran dengan penghantaran terus dibuat ke alamat pelanggan(door to door). 
Kos penghantaran adalah mengikut kadar kauntiti berat pesanan, kauntiti berat tidak kurang 1 kilogram dan tiada had kauntiti berat untuk penghantaran menggunakan KTMD. Masa penghantaran pesanan adalah mengikut jadual perjalanan serta tertakluk pada KTMD. Supaya tidak keliru, stesyen KTM bukannya stesyen komuter dan hanya stesyen KTM yang tertentu tempat untuk mengambil pesanan. Namun KTMD buat penghantaran keseluruh Semenanjung Malaysia. Kos penghantaran adalah ditanggung oleh pelanggan samada menggunakan KTMD atau Poslaju dan tempoh penerimaan pesanan adalah tertakluk pada tempoh masa pengurusan pihak berkenaan.