Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Isnin

Kursus buat Pekasam

Kursus penghasilan ikan dan daging pekasam anjuran bersama Annissa Global dan Maktab Koperasi Malaysia Petaling Jaya, Selangor. Di adakan pada 29-30 Oktober 2018 dimana pada hari pertama sessi talk dan hari kedua kursus di buat secara hand-on atau praktikal. Cara pembersihan ikan dan daging, seterusnya proses pemeraman dan kaedah pembungkusan.

Juga pelbagai info mengenai perniagaan produk pekasam dalam perkongsian pengalaman dengan para peserta kursus. Para pengusaha atau bakal-bakal peniaga yang ingin ceburi dalam perniagaan pembuatan pekasam boleh turut serta. Dan untuk kursus hand-on secara langsung di tempat pengusaha / peniaga, boleh hubungi 0133204100.