Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Isnin

Annissa Global

Annissa Global adalah pengeluar, daging dan ikan pekasam di pasarkan pada harga borong ke seluruh Malaysia kepada pemborong atau pengedar. Pelbagai jenis daging dan ikan yang di jadikan pekasam dan harganya mengikut harga bahan mentah semasa atau harga daging berkenaan ketika ini.

Harga bagi ikan pekasam ketika ini keseluruhannya samada ikan air tawar atau ikan air masin adalah sama saja. Iaitu bagi yang kauntitinya atau berat 130 gram - RM 3.75, 150 gram - RM 4.30 dan 200 gram - RM 6.00. Semua jenis ikan, harga setiap pack mengikut berat kauntitinya sebagaimana yang di nyatakan. Perubahan harga ikan atau bahan mentahnya akan menyebabkan harga jualannya turun atau naik mengikut keadaan semasa ketika itu atau semasa order / tempahan / pesanan dibuat.

Harga bagi daging pekasam adalah mengikut jenis, bagi pekasam daging Lembu bagi kauntiti beratnya 100 gram - RM 6.00 dan 200 gram - RM 10.00 pekasam daging Ayam 100 gram - RM 5.00 dan 200 gram - RM 9.00 pekasam daging Rusa 100 gram - RM 12.00 dan 200 gram - RM 22.00. Pekasam daging adalah tertakluk pada harga bahan mentah iaitu harga daging berkenaan. Perubahan harga daging atau bahan mentahnya akan menyebabkan harga jualannya turun atau naik mengikut keadaan semasa ketika itu atau semasa order / tempahan / pesanan dibuat.

Kauntiti atau berat setiap pack / bungkusan juga adalah tertakluk pada jualan yang dibuat samada mengikut berat atau jualan yang dibuat hanya mengikut jumlah pack / bungkusan tanpa mengambilkira atau tidak merujuk pada kauntiti berat kandungan setiap pack / bungkusan. Kauntiti atau berat setiap pack / bungkusan pekasam samada kurang atau lebih beratnya ketika proses pembungkusan atau berlaku penyusutan berat setelah di pack / di bungkus dan pengurangan berat setelah dibuka pekasam dari bungkusannya. 

Jualan pada harga borong semua jenis pekasam Annissa samada pekasam daging dan pekasam ikan air tawar atau pekasam ikan air masin. Kos penghantaran adalah di tanggung oleh pembeli dan kos penghantaran adalah tertakluk pada jenis syarikat pengendali penghantaran seperti Poslaju Gdex DHL FedEx EMS SkyNet EasyParcel CityLink KTMD atau pelbagai lagi cara penghatarannya. Tempoh atau masa penghantaran adalah tertakluk pada syarikat penghantaran tersebut. Kerosakkan bungkusan atau kelewatan penghantaran adalah di tanggung oleh syarikat pengendali penghantaran berkenaan. Penghantaran ke luar negara adalah di uruskan sendiri oleh pemborong, pengedar atau individu berkenaan yang perlu patuhi peraturan dan undang-undang yang berkaitan. Annissa Global jual pelbagai produk pekasam pada harga borong, penghantaran ke seluruh Malaysia serta bagi peniagaan secara dropship, adalah sama hanya setelah bayaran dibuat, produk di hantar ke alamat dalam atau seluruh Malaysia seperti yang di arahkan. 

Tempoh proses penghantaran 7 atau 14 hari dari tarikh bayaran pesanan di sahkan telah dibuat. Hanya setelah pengesahan bayaran telah dibuat, proses penghantaran seperti urusan packing / bungkus / pack dibuat mengikut kauntiti berat pesanan / order. Urusan pembungkusan pekasam hanya di proses setelah bayaran dibuat mengikut pesanan dan selagi bayaran tidak di sahkan 'succesful', proses pembungkusan tidak di uruskan.

Pesanan produk pekasam Annissa boleh di buat melalui whatSapp 0125315488, rujukan harga pekasam tertakluk pada senarai yang di nyatakan atau harga yang di kemaskini dari masa ke semasa.