Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Isnin

Pekasam Rusa

Pekasam Rusa, antara produk pekasam yang agak menarik malah apabila diproses dijadikan pekasam ianya menjadi makanan esotik. Ada yang belum pernah makan daging rusa mungkin kerana kurang atau tidak dipasarkan secara komersial. Kini, anda boleh nikmati daging rusa yang dijadikan pekasam dari perusahaan pekasam annissa global. Pekasam rusa boleh di buat pesanan samada dengan kauntiti 100 gram atau 200 gram setiap pack atau mengikut pesanan anda. 
Daging rusa agak sukar diperolehi berbanding dengan daging lembu atau kambing namun pada masa-masa tertentu khususnya semasa pihak ladang penternakan rusa bekalkan daging rusa, annissa global dapatkannya seterusnya di jadikan pekasam. Daging rusa yang telah diproses dijadikan pekasam mampu disimpan antara 6 bulan sehingga 1 tahun. Terdapat 2 pembekalan daging rusa samada dalam malaysia atau yang di impot dari luar negara. 
Anda kini boleh nikmati pekasam rusa dengan buat pesanan melalui whatsapp 0125315488 atau terus CALL 0133204100 dan hanya setelah pesanan dibuat seterusnya buat bayaran mengikut kauntiti yang diperlukan, pekasam rusa di hantar melalui courier services mengikut kesesuaian antara pelbagai syarikat pengendali penghantaran. Dan bagi yang ingin jadi pengedar atau penjual produk pekasam annissa, hubungi pihak Annissa Global..