Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Selasa

Pasarkan pekasam Annissa

Pasarkan pelbagai produk pekasam Annissa di seluruh Malaysia serta ke luar negara, kini pekasam mudah di dapati hanya dengan order atau pesan melalui whatsApp 0125315488. Pelbagai produk pekasam Annissa samada pekasam ikan air masin seperti kembung sadin gelama, pekasam ikan air tawar antaranya lampam loma talapia puyu sepat. Pekasam daging lembu dan yang paling viral atau popular adalah pekasam daging rusa. Pasaran atau perniagaan secara dropship juga antara yang dilakukan selain produk pekasam Annissa di pasarkan oleh pemborong penjual pengedar atau agen di seluruh Malaysia.
Anda inginkan produk pekasam Annissa, hanya whatsApp 0125315488 atau CALL 0133204100. Bagi info lanjut klik www.zuhudniaga.com dan FB page: Pekasam Annissa. Pasaran pekasam Annissa telah berkembang dengan pelbagai kaedah samada melalui pemborong pengedar penjual serta agen serta secara dropship. Pack atau Packaging pekasam keluaran Annissa adalah tanpa label, anda sebagai agen boleh buatkan label sendiri dan ini adalah bagi memastikan pelanggan anda terus dapatkan pekasam dari anda.