Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Rabu

Asam Gelugor

Asam gelugor - Pekasam Annissa, bahan utama dalam proses pengeluaran pekasam Annissa adalah menggunakan asam gelugor. Jika pekasam yang diproses secara tradisional, yang mengambil masa yang agak lama dan di peram dalam tempoh yang lama. Pemeraman yang lama menjadikan pekasam hilang nutrein pemakanan. 
Pekasam Annissa yang diproses dalam tempoh yang singkat, penggunaan asam gelugor yang mempercepatkan proses memasamkan pekasam dan mengekal serta mempertingkatkan atau sebagai value added. Jika pekasam sebelum ini hanya sebagai menambah selera makan kini pekasam Annissa dapat meningkatkan kualiti kehidupan. Dimana asam gelugor yang disahkan melalui penyelidikan yang memberikan menafaat yang amat baik pada kesihatan.