Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Selasa

Pekasam Annissa - Pengedaran

Pekasam Annissa - Pengedaran pekasam kini amat baik, terdapat pelbagai pihak yang turut mengedar pekasam keluaran Annissa dan terutamanya peniaga-peniaga. Sambutan menggalakkan ini kerana pekasam keluaran Annissa menepati cita rasa pengguna. Dengan pelbagai jenis ikan samada ikan air tawar dan ikan air masin. Tiada lagi halangan pengguna dari menikmati pekasam dengan menggunakan pekasam keluaran Annissa.
Namun begitu, bagi anda yang berminat untuk menjadi pengedar pekasam keluaran Annissa, di alu-alukan, segera hubungi 013 3204100 dan boleh buat perundingan mengenainya. Bagi tempoh yang terhad, Annissa Global pengeluar pekasam Annissa menawarkan pekasam ikan air masin dengan harga RM 20.00 sekilogram yang boleh dipack dengan berat 130 gram, 150 gram dan 200 gram setiap pack. Dan bagi ikan air tawar, ianya mengikut jenis ikan, talapia sekilo RM 20.00, Lampam dan Loma atau ikan putih RM 25 setiap 1 Kg, ikan sepat / puyu RM 30 setiap 1 Kg.