Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Jumaat

Pekasam Annissa - merentasi tranformasi

Pekasam Annissa - merentasi tranformasi. Jika di sebut pekasam, agak pelik bagi sebahagian antara kita namum Annissa Global menerajui perusahaan pekasam merentasi tranformasi. Pendekatan bagi 'menjenamakan' semula pekasam sesuai dengan keadaan semasa.
Pekasam sebelum ini hanyalah sebagai makanan tradisional khususnya di pendalaman atau kampung-kampung, kini pekasam Annissa telah 'menerjah' dan telahpun menjadi hidangan atau menu di hotel-hotel bertaraf 5 bintang.  
Penggunaan yang meluas dengan permintaan yang tinggi pekasam Annissa terus mengembangkan perniagaan melalui rangkaian perniagaan strategik dalam dan luar negara. 
Jalinan kerjasama yang berterusan dengan semua pihak dalam usaha peningkatan kualiti serta kauntiti produk pekasam Annissa.
Pekasam Annissa yang beroperasi lebih 20 tahun dan hingga kini terus berusaha dalam meningkatkan kualiti produk pekasam dan kuantiti pengeluaran produk pekasam.
Kerjasama yang baik dari semua pihak media elektronik, penyiaran, cetak dan sebagainya dengan Annissa Global Sdn Bhd. Amat menghargai jasabaik pihak media yang secara langsung mempopular pekasam dan secara langsung produk pekasam Annissa Global lebih dikenali.
Liputan oleh RTM/TV1, Astro, Kumpulan Media Prima/TV3/TV9/TV7/Berita Harian dan secara langsung di interview oleh RTM di TV serta radio. Juga mendapat liputan akhbar di Borneo Post, NST, BH, Metro, Kosmo, Utusan Malaysia, Sinar Harian dan beberapa lagi akhbar mingguan. Juga mendapat liputan khas oleh program mingguan di TV1 melalui segmen IKS.
Hubungan yang baik dengan pihak media menjadikan produk pekasam Annissa terus mendapat permintaan yang tinggi. Sekali lagi, terima kasih pada semua pihak khususnya pada pihak media yang banyak memberikan publisiti pada produk pekasam Annissa dan Annissa Global Sdn Bhd