Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Rabu

Produk desa ke pasaran antarabangsa - PEKASAM ANNISSA

Produk desa ke pasaran antarabangsa - PEKASAM ANNISSA. jika orang melayu dah pandai makan ayam goreng bersama kentang putar, kini orang di Amarika, Austria, Australia,  China, Masir dan beberapa negara Eropah dah pun makan pekasam dengan kentang putar, makan bersama Oat dan sebagainya.
Menembusi pasaran luar negara dengan 'duta' dan promoter iaitu pelajar-pelajar Malaysia yang berada diluar negara serta melalui penyertaan pameran/promosi perdagangan dalam dan luar negara. Kini produk pekasam ANNISSA berjaya berada dipasaran  luar negara. Walaupun dalam skala yang sederhana namum Annissa Global Sdn Bhd terus berusaha bagi mengeksport produk pekasam secara lebih kormesial pada kauntiti yang lebih besar.
R & D yang berterusan dengan pelbagai agensi berkorpetensi dalam foods technology bagi menghasilkan pekasam yang bersesuaian bagi pasaran negara pengimport serta kesesuaian citarasa pengguna luar negara. Kerjasama yang baik dengan beberapa insitiusi pengajian tinggi dan pusat penyelidikan dalam dan luar negara bagi tujuan R & D.