Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Rabu

Pengedaran pelbagai produk pekasam Annissa - pemborong & pengedar diperlukan

Pengedaran pelbagai produk pekasam Annissa - pemborong & pengedar diperlukan. Bagi tujuan mengujudkan jaringan perniagaan dengan semua pemborong & pengedar serta peniaga-peniaga di seluruh Malaysia, kini Annissa Global Sdn Bhd mengalu-alukan semua pihak untuk turut serta dalam perniagaan PEKASAM.
Annissa Global Sdn Bhd kini dalam proses pengembangan perniagaan dan pengedaran pelbagai produk PEKASAM. Anda yang berminat bagi mengujudkan jaringan perniagaan dengan Annissa Global Sdn Bhd adalah di alu-alukan. Bagi mengelakkan persaingan sesama pemborong dan pengedar produk ANNISSA, hanya pihak yang awal dilantik sebagai pengedar di sesuatu kawasan, daerah atau negeri di utamakan.
SEGERA hubungi 012 531 5488 atau 013 255 2000 bagi tujuan mengujudkan jaringan perniagaan dan jadi pengedar produk PEKASAM ANNISSA.