Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Sabtu

Pekasam Annissa - R n D

Pekasam  Annissa - R n D, dengan pembangunan produk pekasam Annissa yang telah melalui proses penyelidikan dan pengeluaran produk pekasam yang berkualiti. Penggunaan buah asam gelugor sebagai bahan utama dalam pemprosesan pekasam Annisa, dimana nama saintifiknya garcinia atroviridis. Buah Asam Gelugor yang mengandungi asid sitrik, asid tartarik, asid malik, asid askorbik, asid hidrosisitrik, flovonoid, serat, vitamin dan mineral. Penggunaan  buah asam gelugur sebagai bahan utama dalam produk pekasam Annissa dapat menurunkan darah tinggi, merawat kencing manis, menurunkan berat badan berlebihan dan sakit jantung.
Pekasam Annissa boleh didapati dengan mudah melalui pesanan di talian 013 255 2000 samada pesanan secara borong atau secara runcit. Annissa Global Sdb Bhd mengalu-galukan rakan niaga seluruh Malaysia bagi sama-sama memasarkan produk pekasam Annissa.