Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Sabtu

Pekasam Annissa - segar dari ladang

Pekasam Annissa - segar dari ladang, ungkapan biasa di nyatakan bagi mengambarkan tahap kualiti. Begitulah kenyataannya, produk pekasam Annissa yang dari peringkat awal hingga sampai pada pengguna ianya berkualiti.
jika ada yang agak fobia dengan bau pekasam sebelum ini tetapi kini tidak lagi, pekasam keluaran Annissa Global Sdn Bhd tidak diperam terlalu lama dan melalui proses pengeluaran mengikut SOP. Ikan yang diperam terlalu lama akan menyebabkan bau atau penyediaan awal seperti ikan yang lama serta rosak juga menyebabkan bau yang kuat. 
Pekasam Annissa diperam dalam jangkamasa yang singkat, peningkatan 2 tahap kebersihan dan hasilnya pekasam yang tidak hancur bila digoreng serta bau aroma pekasam yang menyelerakan. Dengan kesegaran ikan yang diproses dan hasilnya kualiti pekasam yang baik.
Pekasam Annissa boleh didapati dengan mudah melalui pesanan di talian 013 255 2000 samada pesanan secara borong atau secara runcit. Annissa Global Sdb Bhd mengalu-galukan rakan niaga seluruh Malaysia bagi sama-sama memasarkan produk pekasam Annissa.