Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Rabu

Pekasam Annissa - ke pasaran Antarabangsa

Pekasam Annissa - ke pasaran Antarabangsa dari produk desa, perusahaan belakang rumah, industri kampung / cottage industries kini telah berada di 5 benua, walaupun bukan disemua negara dan ini menjadikan pekasam khususnya pekasam Annisa berupaya serta mampu menjadikan pekasam dipasarkan ke peringkat antarabangsa atau ke pentas dunia.
Bimbingan dan kolibrasi dengan pelbagai pihak bagi meningkatkan tahap kualiti pekasam bagi mencapai tahap standard pemprosesan makanan. Pembangunan produk yang melalui pendekatan holistik yang menyeluruh. Pekasam dikeluarkan dengan mengekalkan citarasa tradisional namun diproses melalui bioteknologi. Proses pemeraman yang biasa bagi menghasilkan produk pekasam terus di kekalkan namun pekasam Annissa menggunakan gen hydroxycitric acid ( HCA) yang diperolehi buah Asam Gelugor ( gambar diatas ) yang di kembangbiakkan semasa proses pemeraman pekasam.
Produk pekasam Annissa boleh diproses dalam masa yang agak singkat, pemeraman yang lama akan menghilangkan nutrisi atau zat pada ikan dan dengan kaedah bioteknologi pekasam dapat dihasilkan dalam jangka masa lebih singkat dan kandungan nutrisi makanan dipertingkatkan.
Penggunaan asam gelugor dalam produk pekasam Annissa ianya boleh memberikan kesan yang baik untuk kesihatan pengguna antara lain dapat mengawal serta mengurangkan berat badan / obersiti.  Ekstrak garam kalsium Acid Hydroxy Citric (HCA), Asam Gelugor terhasil dari air buahnya sebagai herba alternative yang amat berkesan bagi mengawal kegemukan dan kolestrol yang menghalang serta menghadkan pengempulan asid-asid lemak dan kolestrol (lipogenesis) dalam badan. 
Pekasam Annissa boleh didapati dengan mudah melalui pesanan di talian 013 255 2000 samada pesanan secara borong atau secara runcit. Annissa Global Sdb Bhd mengalu-galukan rakan niaga seluruh Malaysia bagi sama-sama memasarkan produk pekasam Annissa.