Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Rabu

Pekasam Annissa - Proses pengeluaran

Pekasam Annissa - Proses pengeluaran yang melalui standard of procedure (SOPs) terkawal bagi menentukan tahap keselamatan pada pengguna. Kawalan disetiap tahap dari bahan mentah, semasa proses dan semua peringkat pemprosesan.
Dari pendedahan pengetahuan yang diperolehi disemua pihak terbabit khususnya dari Jabatan Perikanan, Sirim, Mardi, dibeberapa universiti dan semua pihak berkaitan. Proses pengeluaran pekasam Annissa bukan hanya dapat dikeluarkan berkualiti tetapi dapat memenuhi kauntiti permintaan pasaran.
Usahawan bimbingan Felcra Bhd, Mara, MKM, Universiti Utara Malaysia, Universiti Putra Malaysia, Mardi, Sirim, Perikanan, Matrade, Miti dan pelbagai agensi berkaitan. Dan kini aktif dalam mengembangkan pengetahuan pemprosesan pekasam dengan pihak-pihak yang berminat untuk turut serta dalam perusahaan pekasam. Mengadakan ceramah-ceramah berkaitan perniagaan, kerjasama dengan pihak-pihak universiti, menerima lawatan ke kawasan perusahaan pekasam, memberikan latihan/taklimat pada pelajar-pelajar universiti, kolej dalam pemproses pekasam dan yang berkaitan.
Pekasam Annissa boleh didapati dengan mudah melalui pesanan di talian 013 255 2000 samada pesanan secara borong atau secara runcit. Annissa Global Sdb Bhd mengalu-galukan rakan niaga seluruh Malaysia bagi sama-sama memasarkan produk pekasam Annissa.