Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Rabu

Pekasam Annissa - Menambat selera

Pekasam Annissa - Menambat selera, makan bukan hanya untuk sedap tetapi untuk kesihatan yang baik. Penggunaan secara berterusan bukan saja menambah selera makan juga pada masa yang sama menjaga kesihatan. 
Boleh dimasak dengan pelbagai variety samada goreng, bakar, berkuah atau mengikut citarasa sendiri. Rasa pekasam yang masam dan kurang masin, ini boleh digunakan oleh semua golongan samada kanak-kanak, remaja, dewasa atau golongan veteran. Pekasam Annisa juga disediakan dan sesuai semua orang sebab terdapat ikan air tawar dan ikan air masin. Tiada halangan bagi sesiapa saja bagi menikmati pekasam Annissa yang menyelerakan.
Pekasam Annissa boleh didapati dengan mudah melalui pesanan di talian 013 255 2000 samada pesanan secara borong atau secara runcit. Annissa Global Sdb Bhd mengalu-galukan rakan niaga seluruh Malaysia bagi sama-sama memasarkan produk pekasam Annissa.