Info niaga

Rangkaian pengedaran pelbagai produk Pekasam AnnissA oleh pemborong dan pengedar yang kini terdapat di seluruh Malaysia. Juga jaringan rangkaian perniagaan dan rakan niaga pembuat / pengusaha pekasam AnnissA Global seluruh Malaysia. Bagi yang ingin menjadi pemborong, pengedar atau penjual Pekasam serta Ikan Kering, hubungi atau whatsapp ~ 01137870087 & 0125315488 ~ Puan AnnissA

Khamis

Pekasam Annissa - Sentuhan PERDANA

Pekasam Annissa - Sentuhan PERDANA, sebagai peransang atau semangat bagi memajukan produk desa, YAB Perdana Menteri dapat meluangkan masa serta beramah mesra di booth pekasam Annissa. 
" Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lenggan", Dato'Seri Najib. Yang membawa maksud apabila melakukan sesuatu biarlah sampai berjaya, ungkapan peribahasa ini mampu menyuntik semangat dan lebih-lebih lagi ianya di nyatakan oleh pemimpin no.1 negara. Namun apa yang amat menarik YAB Perdana Menteri sempat bergurau senda, agak sporting dan mesra. Lebih menarik, PM serta isteri makan juga pekasam, so kalau anda belum lagi makan pekasam Annissa agak rugi laa.
Pekasam Annissa boleh didapati dengan mudah melalui pesanan di talian 013 255 2000 samada pesanan secara borong atau secara runcit. Annissa Global Sdb Bhd mengalu-galukan rakan niaga seluruh Malaysia bagi sama-sama memasarkan produk pekasam Annissa.